sunnuntai 8. maaliskuuta 2009

Rocky the Boxer :)

"Moi mä oon Rocky. Mä oon todella söpö niin kuin näkyy (mutta kun mä kasvan niin vaihtakaa söpö komeaksi)."

"Meille tuli jotkut Kaisa ja Lasse joiden piti tuoda mulle leikkikavereita. Kuten näkyy, mulla alkoi olla aika tylsää heti kärkeensä. Toinen niiden tuomista kavereista vaan karjui mulle päin naamaa eikä halunnu vehdata mun kanssa (ei se todennäköisesti ois tykänny kovin kliffaa mun kissakavereistakaan) joten se joutui jäämään autoon. Ja se toinen..."

"No, ei siinä kauaa mennyt kun mä hokasin ton äijän joka lässytti mulle ku koiranpennulle! Voitteks kuvitella, vaikka mä oon näin iso ja huljan vaalallinenkin! Kun ei noista koirakavereista ollu mihinkään, mä sit vänttysin ton hepun kanssa joka taisi tykätä musta."

"Niin se toinen koirakaveri... Se leikki mieluummin kissojen kanssa, aina kun se tuli ällistelemästä marsuhäkkiä, toi kissa kulki sen kintereillä. Se taitaa olla sittenkin kissa, ainakin kokoluokka täsmää aika hyvin. Niin, niitä marsuja se komensi vähäsen aina kun ne liikkuivat mutta enemmän sitä taisi ottaa pattiin kun se häkki oli niin kaukana ettei se ylettänyt sinne kaltereiden väliin saalistamaan."

"Tää oli sen muka-kääpiöpinserin aseenkantaja, niillä synkkasi ihan kivasti. Tosi nasta leikkikaveri oli joo..."

3 kommenttia:

Sanna Suursalmi kirjoitti...

Kerrassaan hurmaavaa!Mä jo ehdin ajatella et apua,Kaisa on ottanu uuden koiran....;) Muistaksä,meillä oli tallikissa nimeltä Rocky...se joka tuli kerjää aina makkaroita tms. sun eväsleivän päältä... :D

KaisaL kirjoitti...

Ja jos Rocky the kulmakunnan kattikauhu jotain halusi, se myös sai. Mukaanlukien eväsleivän särpimet. Myöhänen oli kanssa aika oiva tapaus, se ja sen papukaija-asento. Mikä sitä kattia viehätti niskan päällä istumisessa??

Sanna Suursalmi kirjoitti...

Sä muistat niin hyvin!Heh!Muutes meidän Tommilla on nyt kissat nimeltä Immo ja Rukkanen.Jos mä saan joskus uuden kodin ja sinne kissoja,niille on ihan pakko keksii yhtä mahtavat nimet,tyyliin -Myöhänen ja Rukkanen....ihan pakko.